skeppohoj

jag hade en oturs dag igår, någongång ska dom komma men det är inte kul, verkligen inte kul. Bussen var försenad ca 10 minuter. Gick av vid skolgatan för jag tänkte att expressbussen borde gå därifrån men icke då, sprang till klostergatan, inte där heller och fick springa till centralstationen. Och då visar det sig att bussen gick 5över, inte 10i.. bajs, tur i oturen kanske men jag hade verkligen sprungit för allt i världen och astman gör sig självklart påmind. Får igång normal andning efter typ 20 minuter på bussen, och busschuffören kör så långsamt så jaa kommer fram till enköping 10minuter innan jag börjar, ringer jobbet och ursäktar mig. Kommer 5 minuter försent och får stå i lobbyn. inte alls kul men jag "är ju så duktig där ute" blää som tur var fick jag stå lite i kassan och dt också annars hade jag dött. Slutar 8 minuter över, var så mycket folk så hade ingen chans att gå, springer till bussen, missar bussen, ringer Martin och min älskade pojk hämtar mig ändå 23.30 i stan :D mys. Kommer hem astrött. Och ser att någon jävel drämt upp sin bildörr i våran bil, så världens buckla. Blir till att polisanmäla och se om någon hör av sig. Shit de finns fan folk till allt, ofta man inte säger till om man "råkar" köra på någon eller ha sönder något som är någon annans. Nej inte acceptabelt. Martin låg och tänkte på bucklan i bilen länge igår och hade svårt för att somna stackarn :(

Nu har jag lagat matlåda, käkat frukost, vart ute med Leona, duchat och packat. Bussen mot jobbet går 13.05 idag och jag slutar 23.00 urs.. som tur är ska jag sova hos Sandra, ska bli jätte kul att träffa henne igen!
Får hoppas att denna dagen blir bättre än gårdagen.
Kommentarer
Sofie säger:

Stumpan då! Hoppas oturen är borta nu.. Jobbigt med sånna dagar! Men efter regn(och snö) kommer sölsken..

Och snart har du ditt körkort och slipper jobbiga bussar =)



Många kramar!

2010-02-02 | 17:23:07
Bloggadress: http://ekcaz.blogg.se/
Hanna säger:

Vilken otursdag! Tur att du kom fram och tillbaka hel i allafall, du får ta hand om Martin och bilen ordentligt :) Kraaam

2010-02-03 | 07:53:22
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback