Skövdäää

tidigt upp idag, riktigt tidigt, mysigt att få pussas hejdå med sin älskling, inte så ofta jag ens kommer ihåg när han åkt på morgonen för jag är så trött. Men idag var jag vaken och det var mys, fixa smörgås till honom och vinka hejdå. Klockan 9.50 måste jag och Leona gå till bussen senast, ska gå på i Svista, bussarna härifrån gick så dåligt idag. sen blir det att åka till Enköping för att gå på tåget till Skövde. Ska bli skönt att komma hem till mamma lite, men de känns inte rikitgt som jag landat sen förra veckan när jag var borta större delen. Men men, måste hem. Det ska bli trevligt att träff sin familj igen :) sen kommer jag hem på Lördag. Så nu är de lite brådis med allt, har inte riktigt packat klart än :S sen en sväng i duschen. jaja jag hinner!


Glöm inte att uppvakta era nära och kära på Alla Hjärtans Dag (Söndag). Jag har sett till att gjort något riktigt fiffigt och oväntat till Martin. Alla vet vi att vi kanske kommer få något litet på denna dagen iaf, ganska förutsägbart, men se till att göra det till något de aldrig kunnat ana, då är det mer spännande :)  Jag ska iaf fixa de sista nu när jag är i skövde!
Nu är de Kelly Clarksson och resväskan jag ska umgås med! tjaaaooo



Kommentarer
Hanna säger:

Vad är det för fiffigt du har ordnat till Martin på alla hjärtans dag?

2010-02-11 | 19:10:09
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback