skrääckis.

jobbade igår, och det gick bra, kom en buss på 20pers ca 20minuter innan jag slutade, ganksa iriterande. Men de flöt på och fick gå när jag slutade ändå :) Sandra och Maelinda mötte mig på vägen hem till sandra. Vi skulle ha mys kväll och det blev lite mackor innan vi bäddade ner oss i sängen för att slå på "Chucky" eller vad den heter, några dockor som springer runt och dödar för dödandets skull. Inte så läskig som jag tyckte sist jag såg den, typ 10år sedan :P somnade till filmen och vaknade utvilade i morses, frukost, en tur med hunden sen drog jag hem. Ska sova hos Sandra i moron igen och har då lovat att följa med och fika på fredagen :) mys! annars händer inte så mycket idag, tvättar och ska snart börja med maten. annars lungt och skönt! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback