snögubbe

vaknade ganska nyss, och det var inte så trevligt att gå upp som det brukar vara, öl burkar stod lite här och var, smulor över hela bordet, ja alltså allmänt smutsigt, förstår inte att det ska vara så svårt för killar att ta undan efter sig. Det är väl mycket trevligare då, när man kommer hem är trött och sliten och så är det rent hemma, jaja, jag har städat iordning det värsta iaf! skönt att få undan det tycker jag. Pojkarna är ute och fiskar, jag är Ledig :) ska plocka iordning lite till, sitta här och sen ska jag ut och göra klart min snögubbe som jag började med igrå innan jobbet :D den kommer bli STOR! skit kul att det är plus grader så man kan leka lite i snön, kramsnö- me like.

Gårdagen löste sig väldigt bra, min älskade kom och hämtade mig :) körde mig till bussen så jag hann iväg till jobbet, öste på till klockan 15 då jag fick min rast,  insåg först då att jag hade ont i magen och inte mådde 100, Men efter rasten så var det bara att gå in och ösa igen, tog aldrig slut på folk, lönehelg och hungriga människor, huja. men de gick bra, rullade på hela tiden och konstigt nog så kopplade jag bort att jag mådde dåligt, men efter jobb passet så kändes magen som en sten. Fattar inte, men det är väl så när man stressar runt för mycket, nu känns det bra igen :) kul när man sätts på prov på jobbet så där, man märker verkligen vilka som pallar stressen och vilka som inte gör det, vi var ett bra team igår och köttade på bra. Gillar mitt jobb dagar som igår. jobbigt bara att magen stressar sönder :s

Kommentarer
Pernilla säger:

Jag föredrar pudersnö som inte fastnar i pudlarnas pälsar :P

2010-02-27 | 11:07:10
Bloggadress: http://www.onetaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback