2010

första inlägget i år.. weeii!
I onsdags drog vi ner till skövde för att hälsa på andra sidan av min familj, mammas sida. Blev en ganska sen ankomst, men lite utdelning av julklappar och sen satt vi och pysslade lite med Nikitas julklappar som hon fick :) mys. Leona fick busa av sig med John innan det blev sängdags vilket  behövdes efter en lång bilfärd. Mycket myror i brallan på henne! Nyårsafton åkte vi in till stan för att köpa en present till min mamma som fyller 45år snart. Blev ett jätte fint halsband som blev mycket uppskattat. Underbart god middag hemma hos mamma på eftermiddagen och sen drog vi iväg till några kompisar för att fira nyår där. Även syrran och hennes karl var där! mycket nya och lustiga spel spelades, vilket innebar en dunder fylla.. Tolvslaget blev det full rulle med raketer och champange :) sängen klockan 3!
dagen efter var seg, fruktansvärt seg, tillsist tog vi oss till mamma och drog lite pulka med Leona och nikki. Efter några timmars mys där så tog vi med oss stora syster för att åka hem till forkarby. Idag blev det jobb för min del och syrran har åkt till pappa!

Bilder från nyår:



1: lejon: mannen i huset, fixar lappar till spelet. 2: Martin skulle visa sexställning med min syrra, ganska galet.
3: såpa och Bea. 4: Jimmy syrrans karl.

Mobilbilder som ni kanske märkte, bara dessa som såg någorlunda ut. Kul kväll, galen kanske är ett bättre ord :P

Kommentarer
★Svantes mamma★ säger:

HAHA! Ser riktigt skoj ut :)

2010-01-03 | 19:52:43
Bloggadress: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback