bildöverföring.

tänkte rensa mobilen på bilder, verkar inte gå så bra. Först hängde sig musen så var tvungen att starta om datorn, nu så fort jag klickar på en mapp så ska datorn tänka, seg öppna mappen. får hoppas att det kommer lite bilder snart då. kommer aldrig ihåg om jag ska trycka på memory stick eller phonememory. det är alltid något jag glömmer av, så ofta rensar jag min mobil på bilder lixom. jaja. Idag är jag hemma igen. Vaknade tidigt idag, 7.30 innan klockan ringde :) tänkte att jag skulle ligga kvar tills klocka tingde klockan 8 men ändrade mig genast då jag alltid brukar somna om och är as trött när jag ska gå upp så då är jag först uppe på benen klockan 9, då är hela dagen förstörd. Satt uppe igår och kollade på motorjournalen med Martin, ganska kul för en gångskull. Hatar att titta på det i vanliga fall men igår var det helt ok. Satt även och spelade Maxiyatzy. vann varsin gång :D kul att spela spel ibland! Idag vaknade jag tidigt som sagt så idag ska jag försöka hinna med en massa, har käkat frukost och vart ute med Leona en snabbis, gick in eftersom jag kastade bort hennes boll, ytterligare en. Ligger väl bollar i hela Forkarby som är hennes, kommer väl upp när snön har smält. gjorde rent spisen för att sen tända och göra det varmt i stugan, märks direkt när det är mer än -10 ute, då är det kallt även inne. Men nu så börjar det bli varmt.

Duscha, dammsuga, tvätta, diska, och träna apportering står också på schemat, sen är väl klockan så pass att Martin kommer hem, då ska maten vara klar. Känns skönt att ha lite att göra. Sen ikväll får vi se hur det blir. Tanken var att vi skulle på party i Enköping ikväll, men eftersom vi inte har någon hundvakt så får det bli en annangång. I morgon ska martin ha grabbkväll och jag drar till stockholm på en vinkväll med Janina :D längtar!! Dit får även Leona följa med så det är skönt. Som i Forshaga nästan, då kunde man ha med hunden överallt, spelade ingen roll om man skulle hem till någon bara att släppa in hunden! så ska det vara :) Hon är en del av mig, bjuder man mig så bjuder man henne :P Kamera batterierna ligger också på laddning, tänkte lägga ut lite bilder därifrån någon dag här med. Men nu lite mobilbilder:



Lite bilder fick det bli iaf. 1. Leona 2. Martin pimplar 3. Jag har tråkigt och gör figurer på snön 4. Jag och Leona 5.Bärta och jag 6. Bärta 7&8. Leona ute och drar pulka

Nu ska jag se till att det blir lite gjort här idag. see ya. ♥




















Kommentarer
Mysmongo säger:

Du har fått en Award/utmaning i min blogg, kolla in..

http://ekcaz.blogg.se/2010/january/utkast-jan-28-2010.html



Kramar!!

2010-01-29 | 10:14:31
Bloggadress: http://ekcaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback