"dreaming in mono"

fattar verkligen ingenting av våran nya kampanj grej på Mcdonalds, om den ändå kunde vart på svenska så hade jag kanske förstått vartannat ord. Men engelska oh no. jag fattar inget. vad handlar den om?! Får prata med mina medarbetare i morgon och hoppas att någon kan förklara för mig på ett sätt som jag förstår. Vissa saker är bara hopplösa att förstå.

Jobbat idag, väldigt få timmar, imorgon blir det några få igen. Kört bil och sen hem för att käka pannkakor med älsk. för att sedan fika winerbröd och hemma bakade choklad muffins. underbart.
Gårdagens promenad i stan var mysig. Leona passade på att leka stadshund vilket innebar att lukta på alla fläckar som fanns och dra i kopplet. Längesen hon hade koppel på sig nu vilket märktes i armarna på mig.. Phuu värsta tränings passet. I morgon tänkte jag avlägga någon timme till min julklapp som jag fick av mamma, Wannabe yoga cd och bok så jag ska få lite mer muskler, hitta mig själv, bla bla jaa vi får väl se vad det är för något i morgon. Spännande! hoppas att det blir ett skönt och avslappnande pass så man kan köra det ibland när stressen tar över i livet.
Pratade med chefen idag om att göra om mitt schema så jag får längre pass..  hoppas det går, orkar inte åka två timmar för att jobba tre. Det funkar inte längre, vill inte byta jobb eftersom jag trivs så bra med mina jobbarkompisar. Hoppas nästa månad bjuder på ett kanon schema :)


Kommentarer
Pernilla säger:

Yoga ska tydligen vara toppen för nedvarvning och avslappning. Tyvärr tar man sig aldrig tid till sådana viktiga saker, utan man kör på och försöker hinna med alla måsten...

2010-01-18 | 15:55:13
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg
Ida säger:

Jag och Helena skrev ju ut shittet på McTime för hon hade infoblad på svenska men vi fattade ändå ingenting! Tydligen ska kampanjen ta bort ungdomars fördomar mot Donken. Eller nåt sånt. Jag förstod inte heller riktigt :S

2010-01-18 | 22:00:15
Bloggadress: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback