mår illa.

tror faktist jag har ätit lite för mycket godis.. eller missat några vitaminer som kroppen behöver för ibland får jag läskigt ont i magen och mår lite illa hela tiden. mitt eget fel jag vet men, så tråkigt att laga mat till sig själv, och äta själv är ännu värre. urs.
Ska börja städa lite smått här hemma så det är fint tills ikväll då Linda kommer :) blir en mysig tjejkväll med en massa tjejsnack och några glas vin! så städning är högsta prio idag. men nu ska jag ta en riktig långpromenad med min lilla vovve, i det soliga vädret! det mår nog både hon och jag bättre av :)
Kommentarer
linda säger:

tihi, nu när jag läste att du har åkt in till stan bara för att köpa vin åt oss kaan jag ju inte ta bilen! det skulle kännas oförskämt att inte kunna dricka ordentligt ;] antingen tar jag bussen eller så får pappa skjutsa mig. ses sen! :)

2010-01-09 | 14:56:24
Bloggadress: http://goodshoeswontsaveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback