STOP

vad händer vad händer. Smhi lovade att det skulle komma 1dm snö, det hade jag kunnat leva med. nu är vi uppe i två. fy bubblan. Det värsta är att Leona verkligen skulle behöva gå, springa, leka av sig all sin energi. För idag är hon som en bomb, som bara tickar snabbare och snabbare och som håller på att explodera, det vill vi inte vara med om. Hennes damp ryck ska hållas utanför dörren. Tack och lov så är det inte direkt kallt ute -4. på så vis så klarar man av att vara ute en stund. Hoppas på att det inte blåser så mycket. Det är jobbigt.

Halkbana igår sög. Helt ok så där men det var mest broms övningar på olika underlag. Ingen sladdning, ingen handbroms. Inga som tappade kontrollen över bilarna. Sånt hade jag velat testa på. som tur är så har jag sladdat runt lite på egenhand. men hade vart kul och göra det ordentligt där. Det läskigaste var iaf, när man skulle åka i bilden som snurrade runt, alla mina vänner vet att jag har lite väl ont av sådant där. Karuseller som åker okontrolerat och jaa urs. Ryser i hela mig. Igår fick jag nästan panik och jag åkte inte hela vägen runt pallade inte. Sa åt henne att jag inte skulle klara det men ville gärna testa ändå. Skönt att få känna på lite iaf. Enligt min mening så är det inte meningen att människan ska vara upp och ner. Var helt slut i huvet igår när jag kom hem, helt utpumpad. Fick ingen fika alls där igår vilket sög ännu mer. Dricka sig mätt på vatten och omogen banan på 6 timmar var inte så nice. Tack och lov så var maten klar när jag kom hem så bara att fylla på mitt tomrum :) Klockan 20 var jag redo för sängen men tvingade mig själv att vara vaken en stund till halv tio sov jag som en stock. Helt slut.

Idag är det inget inplanerat, jag är LEDIG! så en långis med Leona får jag se till att göra. Tvätta och små städa lite. annars finns inte så mycket mer att göra skotta snö behövs. så skönt att göra som man vill endel dagar, inga måsten, inga tvång. Ha en bra dag! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback