trött.

söndagen var jätte mysig, jobbade lång pass på lördagen, och Söndagen var alltså vilo dag, vaknade sent, och mös runt hela dagen med älsk och Leona, hyrde två jätte bra filmer och mumsade chips  till dom. Åt en härlig lax och potatis middag :D och ja.. det var mys hela dagen. Långpass idag igen på jobbet, trött som en gris har jag varit och bara flummat runt. haha skönt det med ibland. Fick iaf ett toppen schema i februari.. Sjukt nice, jobbigt bara att det är många sena kvällar vilket tvingar mig att sova kvar i Enköping. Hmm.. lite jobbigt, känns som att jag knappt kommer vara hemma något under hela februari :( jaja mars blir iaf bra när lönen trillar in och jag kan shoppa igen :D längtar. Nu ska jag äta mat, sen är det sängen.


Kommentarer
Sofie säger:

vart sover du när du sver kvar i enköping?

2010-01-19 | 17:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback