Ingen känsla

Hatar att blogga från mobilen. Det är verkligen ingen känsla i det. Man bara skyndar sig så det inte ska kosta överdrivet mycket. Sen var det längesen jag följde någon annans blogg. Åh vad jag saknar det. Men om 21 dagar flyttar vi och då ska jag sitta framför datorn som aldrig förr :) idag ska första kartongerna packas. Spännande. Vet inte riktigt var jag ska börja bara. Skit jobbigt att jobba nu också. Svettigt och jobbigt varmt så man blir lam slagen på en timme typ. Man orkar inte göra ett dugg :( men snart är det över.
Kommentarer
lina öberg säger:

meeeeeeeeeeeeeeeeeeen! lär mig att blogga via mobilen. jag fattar inte hur jag får igång det?

2010-07-06 | 21:13:20
Bloggadress: http://slemlina.blogspot.com
Ida säger:

Ida gillar att träffa Lynn på jobb nästan varje dag. Då blir Ida glad. Om Lynn slutar kommer Ida bli ledsen i ögat!!

2010-07-10 | 23:05:18
Bloggadress: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback