man börjar prick slutar cirka.

jaha du, fuck heller. nu gällde inte denna komentaren mig men en jobbarkompis till mig och resturang chefen sa så när denna slutade och sa att hon verkligen måste gå. visst visst, fullt med folk var det, men det är ändå inte de anställdas fel att de inte tagit in fler till de arbetspassen. Förstår inte hur man vågar säga så som chef, kanske för att nästan ingen på arbetsplatsen är med i facket. Men jag kan lova, händer det mig och jag verkligen måste gå ja då kommer ja fan skicka facket dit. Hur som hälst får man inte köra med folk faktist, och denna tjejen var verkligen jätte ledsen och grät "pappa kommer verkligen bli skit arg". stackarn.. sånt här får inte hända bara..

Annars en bra dag igen på jobbet. Allt fler säger upp sig från jobbet, konstigt nog bara de man tycker om känns det som, två som jag tyckt riktigt bra om har sagt upp sig nu på väldigt kort tid.. Lycka till, till er!!
Nu är jag ledig några dagar till, men troligen ringer väl telefonen ganska snart och ber mig hoppa in extra, inte fel det, men idag full rulle. Tanken var också att jag skulle fika med Linda idag eller i morgon men hon har inte hört av sig än :( Många vänskaper som bara flyter bort tycker jag, på de senaste åren på tok för många. Förstår inte varför det blir så, man hinner knappt me någonting längre, och glömmer lätt av att till och med ringa en gammal kompis. Konstigt nog så har jag fortfarande kontakt med min närmaste kompis från skövde. Vi kan ringa till varandra och prata länge länge, sist vi sågs hade det gått 3år sedan gången innan, men de kändes inte. vi pratade som om jag var där varje dag :P så ska det va. Börjar få en och annan fin vän på jobbet också, en del roliga och sköna människor. härligt, vänner får man aldrig för mycket av :)

Malin, du kommer alltid vara min bästis ♥
Kommentarer
Ida säger:

Det finns inget ont som inte för nåt gott med sig, eller vad man säger. Kanske borde man säga tvärtom - det finns inget GOTT som inte för något ont med sig. Men jag håller med dig. Så fungerar det inte. Känns som vi tänker ganska lika när det gäller jobbet ibland. Längesen vi sågs nu hörru, det är ganska sämst att inte jobba! Hoppas vi syns soonish :)

2010-03-22 | 14:42:33
Bloggadress: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback