remember me

Älskar den, jag bara ÄLSKAR DEN!!! underbara film, kolla inte på den om du inte vill gråta.. för det gör man. Så underbart bra film som verkligen får en att tänka efter vad som egentligen är viktigt här i livet. Vad som är värt att värdera och vad som man egentligen kanske inte borde göra. Inte slösa bort sin tid utan bara köra på och ha kul, våga. Sånna känslor skänkte verkligen den filmen till mig.
Var typ jag och Martin + 100 14åriga tjejer i salongen. känns ju bra?! :P

Idag blev det ågra jobbtimmar till på bygget. Underbart folk jag jobbar med, trivs verkligen med det gänget som vi var idag, timmarna bara rusar förbi när vi jobbar ihop. Och det känns fint! Trodde verkligen jag skulle va trött och lättiriterad idag eftersom jag vaknade låångt innan min hjärna gjorde det, sen midda bussen och va tvungen att gå 2km till nästa busshållsplats, hann precis till jobbet iaf!!! tack och lov, men känslorna ville annat och det blev en bra dag. Nu väntar middag :D Och joar trillade som vanligt in, fiske för pojkarna i helgen. Jag däremot ska vara duktig och jobba :)

Kommentarer
Sofie säger:

Åhh den vill jag med se, men verkar inte ha kommit hit ännu... suck Den som väntar på nåt gott....

2010-03-20 | 14:05:29
Bloggadress: http://ekcaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback