sanna drömmar

drömde jätte läskig dröm i natt om att Leona blev attakerad av en pittbull/amstaff hund. Den bara hängde sig fast i henne och när jag tillslut fick loss hunden så såg jag att det var mig den bitit inte Leona :S skit skum dröm. Idag blev det en lång härligt stadspromenad för mig och Leona hela 2,5 timme var vi ute och gick längst ån, i centrum, i en liten skogsdunge, jätte härligt vår väder idag. Och för en gångs skull så hade jag tagit på mig lagom mycket kläder!  På våran promenad så möter vi iaf en amstaff/pittbull hund, en jätte fin och ingen av hundarna brydde sig om varandra men när vi är jämnsides med den andra hunden så får den världens tokfnatt och slänger sig mot oss och börjar hugga i luften och låta som ett monster. Leona reste ragg men gick väldigt lungt förbi hunden ändå, tillskillnad från mig som flög en halv meter och sa ganska högt "åh jävlar" på väg till hjärtattack men de gick bra ändå hjärtat hittade sin nomala puls :P Man vaknar allt till när något sånt händer.
Nu ska jag se till att baka lite kakor och sen hänga upp tvätten.

Kommentarer
Ida säger:

Urs! Läskig dröm det där!

Gott med kakor , ska baka ikväll jag med! =) Hoppas detär bra med dig , var ju ett tag sen! Kram!

2010-03-15 | 16:12:16
Bloggadress: http://anyway.bloggsida.se
Abdullahelena säger:

I recomend this site

2011-01-29 | 12:00:53
Bloggadress: http://abdullahelena.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback