sweet

överlevde mördarpasset på jobbet igår. Galet mycket folk, pendlade mellan kassa,DT, och Lobby. Gick bra, rullade på ganska fint ändå, några surisar till kunder men så är det ju ibland :) Kom till jobbet och mådde skit igår, var verkligen inte sugen på att jobba hela dagen lång, lönehelg.. men med tanke på att man jobbade med ett toppen team så gick timmarna så fort, och nej jag har nog inte skrattat så mycket på väldigt länge. Tack ska ni ha! Idag mår jag prima.. Hungrig men ska försöka vänta till karln vaknar så man för en gångsskull äter frukost tillsammans, men just nu känns de som han kommer sova hela dagen :P
Idag blir det en resa till Nynäshamn till pappa, ska försöka vara där ganska tidigt idag iaf, i morgon väntar Sagas dop :) köpt en fin "mitt första året" bok till dom. Party blir det i kväll, och ja de ska bli nice. kul att träffa "pappas familj" lite!

Måste bara påminna mina läsare att kolla in på Nelly.com s fruktansvärt mycket jag vill ha därifrån nu.. åhh så fina kläder. Ge mig lönehöjning nu tack!

Kommentarer
lina öberg säger:

kommer en ynka pytteliten lönehöjning för alla i maj :)

2010-03-27 | 12:29:19
Bloggadress: http://slemlina.blogspot.com
Ida säger:

Det är det som är grejen liksom....man är opepp och har bestämt sig för att tka det är skit. Att allt är skit, men så har man trots allt en bra dag, mkt skratt och mördarpasset känns inte alls som mördarpass och då tänker man alltid: Men det är ju ganska bra... Tills nåt nytt händer liksom ^^

2010-03-27 | 23:00:46
Bloggadress: http://lifeisfordummies.blogg.se/
maria säger:

vi hade skitkul ju :D köttat som fan, åh det är så kul o jobba tsm, mera sånt!!! <3

jaaa, älska Nelly

Puss

2010-03-28 | 12:01:20
Bloggadress: http://sockerdockaa.blogg.se/
linda säger:

åh så mysigt med dop! :)

hur går det med jobb o den där intervjun? spännande..

hoppas allt är bra! kramis

2010-03-28 | 21:35:14
Bloggadress: http://goodshoeswontsaveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback