these boots are made for walkin´

Ledig idag. Så himla skönt. Vaknade runt 8 tiden av att Leona satt och tittade på mig och när jag satte mig upp ur sängen så började svansen vifta som en galning. -ja det var dags att gå upp. Gjorde som hon ville och vi ska aldeles strax ta en tur i skogen så vi båda blir trötta. Sen blir det ner till stan för att springa lite ärenden hoppas på bra respons och att jag hinner med allt jag ska hinna. Städa lite smått borde jag göra här hemma också. Leona har fått sig en omgång olika hundben, lycklig vovve nu, en massa olika, olika smaker, former, dofter. göttans!

Igår var det en lång jobbdag, närmare 9 timmar sen + 1 timme lunch, längesen jag jobbade så länge. men igår behövdes det, det rullade med folk hela tiden, och vi var 2 sjuka :S vilket innebar 1 i kassa 2 i DT 1 i KÖK.. urs. men vi klarade av det jävligt bra, alla var as glada och peppade på att vi skulle klara det med bra tider, och jaa det gjorde vi :D jävla bra team igår!

Nu ska vi ut i skogen.. jag och min lilla flicka ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback