10stycken

det är 10stycken som mest som läser min blogg.. annars i snitt 4st/dag. ganska bra ändå tycker jag eftersom jag inte skriver något vettigt. hittade ingen bikini igår heller. sprang runt i alla affärer tror jag men hittade ingen som föll mig i smaken. Liksom hur svårt ska det vara? snygg och skön bikini går inte att kombinera tydligen.. hmm. fick iaf med mig ett par skor eftersom jag spillde soya över mina vita när jag jobbade. en vit bh och sen ett linne till Martin. Ta det lungt nu mina få läsare jag ska inte svika er det ska inte bli någon mode blogg det här. Men det är just i början när jag får min lön som jag sprätter runt dom lite :P Hittat jätte fina grejer till lägenheten också. Tänkte klicka hem det från nätet lite närmare flytten så det inte bara ligger ivägen. Så kul :D
Martin hjälpte mig iaf med bikini problemet igår och jag hittade en som jag är nöjd med som jag tror kommer funka bra.


Dom två fick det bli :) så nöjd hoppas bara dom kommer hem snart snart snart.. ellos.se hittade jag dom på. Fanns massor med fint badmode där :)
Det gick bra att jobba på Ayako sushi igår, blir bättre när man lär sig allt och alla. Då flyter det nog på. Men än så länge vet jag inte. Ska jobba några timmar på donken idag så ska jag försöka få tag på mitt sommar schema annars vinkar jag hejdå. vill inte planera mitt liv veckovis. Det mår ingen bra av. Och att inte veta om man har råd med hyran nästa månad är inte heller så kul så nu får hon skärpa sig.

Har ingen motivation idag. Har igentligen inte haft det på hela veckan. seg som en filbunke. Hoppas det ger med sig. Ska försöka fixa lite här idag. På måndag kommer Anna och då kommer även mäklaren som ska värdera huset det är nog bra om det ser bra ut då :P




Kommentarer
Anna säger:

Tralalalaa.. Snart är det måndag. Hihi..

2010-05-29 | 13:25:19
Bloggadress: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback