<3

ibland är det bara så svårt att veta hur jag ska göra med dig. Om jag ska stänga dig ute eller om jag ska hålla dig i min famn och skydda dig mot allt ont där ute. Hur jag än gör så blir det bara fel och du bara svart målar mig inför familjen. Vänder mig ryggen till så fort jag inte är i närheten. Men alltid, alltid har jag ställt upp för dig. Och när jag för en gångs skull verkligen inte kan så blir du sur. Jag kommer alltid finnas hos dig, oavsett vad du gör eller vad du säger till andra om mig. Jag kommer alltid skydda dig, och hålla om dig när det händer något. Jag vet inte vad det är som händer men något har hänt mellan oss. Våran relation går upp och ner och ibland vet jag verkligen inte vart jag har dig. Om jag får plats i ditt hjärta så som du får plats i mitt. Du gör mig så fruktansvärt ledsen ibland, att jag bara vill skrika och slå på dig men samtidigt skyddar jag och försvarar dig inför alla. Jag kommer alltid att Älska dig. du kommer alltid vara min bästa vän som jag kan prata med om allt här i livet. Men ibland undrar jag om det är värt det, Kanske borde jag ta tag i dig och fråga vad sjutton du håller på med. Men det kanske är bäst att låta dig leta vidare efter vem du är på egen hand, jag hoppas att du vet att jag finns här när du kommer hem. När du vet vad du vill med ditt liv och vem du vill dela ditt liv med.

Jag finns här för dig, snälla finns här för mig då. Jag lyssnar på dig, varför kan du inte ta dig tid att lyssna på mig? Behandla mig så som jag behandlar dig.

Jag skulle aldrig göra dig illa, inte igen. Men det känns som om du inte har släppt det förflutna eftersom du drar upp det för folk du knappt känner, och det får jag lida för sen. Snälla snälla. Du säger att du förlåtit mig och lagt det bakom dig men gång på gång så märker jag att det är en lögn och att du fortfarande är rädd att det ska hända igen. Men jag kommer aldrig svika dig igen. Aldrig!

Jag Älskar dig sis♥

Kommentarer
Knutmagnhild säger:

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2011-04-04 | 12:58:05
Bloggadress: http://knutmagnhild.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback