maj maj måne..

nu är det Maj och sommar. redan. Tiden går så galet fort.. Jobbar hela tiden känns det som, vart ledig en dag den här veckan, EN dag.. ni kan ju tänka er hur trött jag är. Från att jobba från ca0-max20 timmar i veckan så jobbar jag nu mera heltid. Väldigt sliten. Ledig i morgon dock, jätte skönt det värsta är att jag har massor att gör ändå, ingen vila här inte och sovmorgon är inte ens att tänka på. Städa, in till stan, tvätta jobbkläder, byta tröja, anställningsintervju (mer om det kommer i morgon) träna och promenera hunden.. jaa som sagt fullt upp. Tisdag är jag också ledig, men då är det personal möte så ja måste åka till jobbet ändå.. give me a break!! jag behöver Mat och sova, en dag där man bara kan ta det lungt, inga tider att passa, bara lulla runt i sin egen takt.. men men det blir väl när man är 65+.

Valborg jobbade jag men blev väckt av Martin som skulle på champagne frukost, så jag körda honom dit, örde ner lite folk till stan åkte till jobbet och svettades, sen tillbaka till folket käka sen hemma runt 2 tiden och upp för jobb dagen efter.. huja.. trevligt att man fick vara med lite iaf!

Nu ska jag återgå till min kyckling, wook, och ris måltid..
Kommentarer
Pernilla säger:

Många bollar i luften här ser jag :S Skönt med en ledig dag, men som du säger kan man väl knappast hinna vara "ledig" den dagen heller.

2010-05-02 | 22:00:05
Bloggadress: http://www.onetaste.se
Arntkatharina säger:

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2010-12-20 | 08:07:18
Bloggadress: http://arntkatharina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback