sekund minut timme.

Martin är ute och klipper gräset och jag förväntas städa också. Men ja har ingen ork. Jag har tappat bort den någonstans. Energi nivån åker upp och ner mellan varje minut. ibland jätte taggad ibland död.. bara ta sig i kragen! I veckan händer  mycket och jag vet inte riktigt hur jag ska få mina dagar att gå ihop ibland. I morgon kommer Anna och hälsar på, mäklaren kommer också.. han skiter igentligen jag i men han lär väl sno några av mina dyrbara minuter. Tisdag jobb. Onsdag lunch med Linda, tinget, och sen träffa några av förra klassen :)  torsdag och fredag jobba. Och i helgen blir det till att träffa gamla klassen igen :) mycket kul på gång!!! åååh älskar sommaren!

nä nu ska jag börja städa lite fort så martin inte tror jag sitter och slöar :P haha..

Kommentarer
Anna säger:

Alltså jag vet fortfarande inte riktigt hur jag ska hitta.. haha.. spännande..

2010-05-30 | 19:14:54
Bloggadress: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback