Blåser.svin.kallt.ute

tror inte att någon missat att det var världens blåsstorm igår. Shit alltså. det blåste svin kallt och jätte starka vindar. Och nu snöar det big time. Hoppas inte kollektivtrafiken störs av det idag. Jag ska ta mig till söder i sthlm idag och med tanke på att det är buss.upptåg. och pendel så kommer något av det säkert vara inställt/försenat. Jag gillar inte sthlm på vinter tid. Kollektivtrafiken suger då!

Hade svårt för att somna igår. Upptäckte att jag var nervös. Låg och tänkte på intervjun hela tiden. Men jag tror inte jag kan vara mer förberedd än vad jag är. Jag har tillochmed planerat vad jag ska ha för kläder. Och det blir blåjeans och svart skjorta. Det tror jag passar bra. I morgon ska jag börja julstäda och försöka pynta upp lite. Tror inte jag kommer hinna med allt i helgen annars utan att det blir stressigt. På fredag ska vi till någon bjudning lördag skulle det bli något liknande om jag inte minns fel, söndag är martin borta hela dagen och kvällen blir det väl fika.. adventsfika!!
jaja vi får se vad som händer. Jag hoppas på att jag får fira med lite vin i morgon kväll att detta är min sista lediga vecka. Men vi får se. Uppdaterar så fort jag kommer hem ikväll.. :D
Kommentarer
Pernilla säger:

Lycka till idag!

2010-11-24 | 10:09:00
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback