blont blir till brunt.

Idag såg vi en Älh ko. Jätte srot och läskig.. huuu. Den sprang/joggade in i skogen från vägkanten typ när vi kom. Första Älgen jag ser i år, och första älgen på väldigt många år..  Vaknade tidigt idag, körde Martin till garaget och jag fortsatte sedan min bilfärd till Willys för en ordentlig stor handling. Mycket gottans kom med hem men kom på när jag åkte hem att jag varit så duktig att jag inte köpt med mig något godis, Förutom chokladen som ska användas till veckans julgodis bak. Ja.. för det är vad jag ska syssla med i veckan, baka lite smått och gott julgodis. mumms mumms.
I kväll händer inte så mycket. blir en lugn kväll, lite tv tittande, och så en promenad med Leona lär det bli.

I morgon ska jag färga håret, tänkte göra det idag men det skulle vara otvättat hår och jag tvättade mitt hår i morse, så får vänta tills i morgon. Köpte även med mig en sminkväska hem så har fixat iordning den ;) Nu ska jag ta mig något att äta, sen ska jag nog åka till garaget och hämta hem min Sambo!

♥ julafton 2009
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback