början på något nytt.

Kanske är det här början på något nytt. Den här dagen. Den sista veckan. Jag hoppas på det men sammtidigt är jag rädd. Känns konstigt att ställa om sig så fort. Redan på måndag kommer kanske mitt liv se helt annorlunda ut än vad det har gjort de senaste månaderna. Sammtiigt hoppas jag på att det blir så. Jag vill ju att något ska hända.

Idag har jag varit på Arlanda på Anställningsintervju till en tjänst som säljare för American Express. Intervjun gick toppen bra och nu redan i morgon är jag bjuden på intervju nummer 3. Igår när jag kom hem till Jenni för att ta ut boxrarna på en sväng så ringde telefonen. Dom frågade om jag fortfarande var intresserad av tjänsten och om jag hade tid för en telefonintervju. så det blev ett långt telefonsamtal som avslutades men att jag skulle komma på intervju nummer 2 idag.  Tjänsten innebär att jag börjar jobba redan på måndag. Snabba puckar med andra ord. Men sammtidigt som det känns konstigt att dra igång så snart och inte hinna ställa in sig på det innan så känns det bra eftersom jag verkligen behöver pengarna och ett jobb som jag trivs med. Och det tror jag att jag kommer göra på det här. Det låter så när de berättar om det iaf. Det låter bra, kul, utvecklande, och lärorikt. Hur det blir får jag som sagt veta i morgon efter 3de och sista intervjun.
Mycket mer har jag inte hunnit med idag. Jag är trött. Alldeles tung i huvudet och det känns som om ögonen går i kors. Vill bara slänga mig i sängen och sova.. Men med tanke på att klockan är strax efter 18 så kan jag inte med. Och sen så är det ju desperet housewife senare ikväll och det får inte missas :P
Nu ska jag spana lite på datorn sen ska jag för flytta mig till soffan och dega där resten av kvällen! Tack för idag. ♥
Kommentarer
Pernilla säger:

Vad kul! Lycka till :D

2010-11-23 | 19:43:25
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback