ett steg frammåt, två steg bakåt.

ja, intervjun igår blev en flopp. känndes inte alls bra när jag gick därifrån. Känder inte direkt som att vi klickade, jag och intervjuaren. men men så kan det gå. Har dock inte fått något svar än men är väl förberedd på ett nej. Så nu är jag tillbaka på ruta ett igen. Bara att leta vidare. Har laddat på mobilen och ska ringa en del ställen fram till klockan 12 då tvätt tiden börjar. Sen borde jag ta itu med lägenheten, den är stökig nu. hade ingen ork varken i tisdags eller igår att röja undan så det har sammlat på sig.

Efter intervjun igår så tröstade jag mig med att gå in i djuraffären och kika runt lite. Blev ett platt, runt hundben. ser ut som en sån man kastar till varandra på sommaren (tänker inte ens försöka stava till det för jag är nog helt ute och cyklar då) sen fick hon en klövben. Och eftersom jag glömde köpa mat sist jag var i stan så köpte jag med mig färsk foder, något ultra bra och mega nyttigt tydligen, Leona suktar dock efter oxkötet hela dagen och imorse när ja skulle ge henne igen blev hon helt hispig. Inge snack om saken, hon gillar det. Men nej. jag kommer återgå till torrfodret så fort den här omgången är slut. Tycker bättre om torrfodret. Inget som behövs tinas upp och Leona funkar kanon på det så onödigt att byta anser jag. Men helt klart bra att ha om man vill toppa hundarnas vardag med något extra och naturligt.

Det har snöat på bra här. Snöade hela dagen igår och fortsätter nu. Det neggativa med att bo här är att de plogar så sällan. Martin får i princip skotta ut bilen från pakeringen på mornarna. Inte kul. Men självklart är det bättre än vad det var i Forkarby så jag ska inte klaga :P och det är himla mysigt när det kommer en massa snö!! Martin har förbjudit mig att börja pynta innan helgen :( jag som längtar så. Han säger att det ska göras helgen första advent inget annat, så det är väl bara att lyda antar jag :P


Bilder från julen 2009!

Nu ska jag återgå till mitt jobbletande!!! ♥
Kommentarer
Lotta Sundin säger:

Hej! Va lustigt att du frågade, för precis innan jag läste din kommentar fick jag ett sms från min Ica-butik att jag har paket från textilonnet att hämta =) Så då är nog dina gardiner oxå snart hos dig! Jag valde en hissgardin, jättesöt (hoppas jag!). Ha en härlig första advent! =)

2010-11-25 | 13:22:16
Bloggadress: http://esmeralda71.blogg.se/
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Hej hej!



Nu har jag två nya tävlingar i bloggen där du kan vinna en fin babymössa eller en cool Mood Mugs från shopis.se. Den perfekta julklappen!

Eftersom du tävlat hos mig förut så bjuder jag nu i dig att delta i dessa tävlingar. Klicka på länken för att komma rätt http://malinkarlstrand.blogg.se/category/tavlingar-pagaende.html



(Gillar du inte kommentaren får du gärna radera den)



Kram från mig!

2010-11-25 | 19:18:09
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Ida-maria säger:

Ååååh! jag vill börja pynta jag med! Men jag vill vänta tills nästa helg då vi flyttar..Men det är så svårt att låta bli :P

kram! <3

2010-11-27 | 12:06:35
Bloggadress: http://anyway.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback