fullbokad... men ändå ensam.

Igår blev det utgång då en kompis fyllde år. Så vi tillbringade kvällen på Fame, där det spelades billjard och togs några drinkar ihop med gänget. Närmare små timmarna var det dags för några att dra sig hemmåt medan jag och Martin följde med Johan hem, kolla in hans studentrum och bjöds på snabbmacaroner och ketchup! Sen fick vi springa till bussen. Köpte med oss lite mat som vi mumsade i oss. Och idag har mitt huvud inte varit kompis med mig. Jag hade stora planer för denna dagen. Dels att Hanna och Ellinor skulle komma, men dom kunde inte sen :( sen att jag skulle baka pepparkakor och en massa julgodis. Men om jag ska vara ärlig så tog jag en långsovmorgon, käkade frulle och sen blev det en powernap så nu är huvudvärken borta och jag ska hoppa in i duschen och sen blir de till å sätta fart. Nästan allt julpynt ska upp idag och jag ska även hinna baka lite julgodis och laga mat. Så lite å göra ändå. Martin kommer hem sent idag.. han är iväg till garaget, och Leona är med honom. Så jag ska väl passa på att dammsuga och torka golven nu också.

i morgon har jag bjudit över Linda på adventsfika. Hoppas hon kommer vore super mysigt. Sen vet jag inte vad jag ska göra.. Martin ska iväg och leka lite med "killgänget".. men men. lär nog hitta på något jag med!

Nu julmusik, dusch, sen julpynta!!! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback