john blund..

.. var fan är du?!

Natten har varit hemsk. Vi la oss på tog försent igår, dvs 00 tiden inte alls kul att veta att man ska upp om 5 timmar. Inte alls kul. Hade skit svårt att somna. Låg och funderade på om jag skulle gå upp och gå och lägga mig först när jag hade hämtat Petra klockan 06, Så pigg var jag. Men kämpade ändå och somnade. Vaknade 03.40 och fick för mig att jag försovit mig. Jätte jobbig känsla. Speciellt när jag insåg att klockan endast var 03.40 greet. bara å försöka somna om igen. Inte så lätt denna gången heller tyvärr..
Gick upp klockan 05 hämtade Petra, gick och la mig klockan 06 igen. Och hade ta mig f*n lika svårt att somna då. Låg och kämpade i 2 timmar sen somnade jag.. nu vet jag knappt vad jag heter. Huvet har försvunnit ner i kudden och jag måste göra i ordning mig, gå en rejäl runda med hundarna sen är det bara att åka..
Pigg som en mört.. eller inte.
Så nä, jag anser inte att John Blund är min kompis. För kompisar gör inte varandra besvikna!



så här känner jag mig idag. mossig och jävlig.

Ska bli spännande att åka på arbetsintervju. Komma hemmifrån, träffa folk. Hoppas det är ett bra jobb, tankarna har snurrat hela natten. har en konstig känsla i mig. Vet inte vad det är. Men jag ska dit så får vi se.

Kommentarer
Hanna säger:

Åhhh jag hoppas det gick bra för dig på intervjun!!!! håller tummarna :)

2010-11-15 | 15:48:10
Pernilla säger:

Hur gick det???? Så nyfiken :)

2010-11-15 | 20:24:29
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback