kors i taket.

Väntar på att pastan ska bli klar så jag får i mig lite lunch ? middag ? hmm mat i magen. Sen ska jag klä på mig och bege mig ut i det kalla vädret för en tur med boxrarna.

Håret är färdig färgat och snart helt torrt. Har inte vågat kolla närmare i spegeln nu när håret har torkat. Såg ut som att de blekta slingorna skulle skina igenom mtt cognac färgade hår. Hm hoppas inte. och om det skulle vara så, så hoppas jag att det blev bra iaf. Orkar inte färga om håret nu på några veckor. Och det tror jag mitt hår håller med om. Det gillar liksom inte att bli fullproppat med kemikalier som fräter och sliter. För nu är håret slitet. Nästa behandling för mitt hår blir ett besök på frissan som får klippa bort de slitna topparna.
- Annars känns håret bra. Trivs bra när jag ser mina mörka toppar ligga mot axlarna. Skönt att det blev av!! Nu är jag redo för höst, vinter, kyla, snö, och jul.
- Men nu mat. 

Kommentarer
Pernilla säger:

Redo för höst? haha, är inte den över?

2010-11-22 | 20:08:47
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback