Mina underbara vänner och jag.

Finns det något bättre än när man är omringad av underbara vänner. Som ställer upp, finns där och gör en glad?

Idag trodde jag att det skulle bli en skit dag. Igår var jag helt slut i huvet och begravde mig i soffan strax efter att jag kom hem från min Uppsala visit. Låg där däckad och orkade inte med någonting. Senare på kvällen pallrade jag mig till sängen och sov. Väldigt intressant dag -eller inte. Vaknade klockan 5 hämtade Petra och sen hem och la mig i sängen. Lika borta som kvällen innan. Trött och snorig. Gick upp halv 9, åt frukost sen ut med hundarna och när jag kommer hem till Jenni för att gå ut med Boxrarna så sitter det en lapp på dörren om att hon ska jobba längre, och bakom den lappen satt ett kuvert til mig. Och gissa om jag blev glad. Jag blev så chockad, hon har haft med sig kameran ut nu några gånger när vi tränat och tagit suveräna bilder på Leona och vad fanns inte i kuvertet om inte några jätte fina bilder på min vovve!!! Så otroligt glad blev jag!! Tack snälla Jenni för de fina bilderna, kom verkligen som en överaskning!

Jag har planerat in en vinkväll med tjejerna den 19 november, hemma hos mig. Det kommer bli grymt. Tyvärr verkar det bara vara Hanna och Ellinor som kommer men det blir kul det också, troligen lika roligt som sist när vi var hemma hos Hanna!! ;) Så det har jag planerat klart inför, vad vi ska käka och vad vi ska dricka för vin! Ska bli så kul!!!

Idag händer det inte så många knop, ska fixa i ordning mig, göra mat, städa i ordning sen när Petra åker hem så ska jag in till stan för att möta Martin och handla lite kläder till honom!! :) mys.

Försökte ta lite bilder igår på lägenheten, men kameran dog och vill inte funka med nya batterier.. ska försöka fixa det så lägger jag in lite bilder senare sen!

Kommentarer
Angelica säger:

Tävling i bloggen! :-) Vinn en låda bars och en låda dryck från Reztart! :-)

2010-11-04 | 20:58:51
Bloggadress: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback