Tasstrimning

Den bästa helgen på väldigt länge är nu slut. Och det känns bra att börja beta av ytterligare en vecka efter en sån dunder bra helg. Denna undrabara helgen har tillbringats med min kära Sambo, och det har varit så mysigt att få umgås och få lite egentid. Det var några dagar sedan vi hade det. I lördags när jag vart iväg och hämtade Martin på em så lagade vi iordning tacos/nachos en stor sallad, köttfärs, och taco chips blev det iaf!! smarrigt värre, vi klämde även i oss en del tomteskummisar ;) kollade på film långt in på småtimmarna. Tog sovmorgon på söndagen. En lång frukost och på det blev det en lång, kall promenad med Leona. Senare på kvällen for vi hem till svärföräldrarna på middag, och mys.
Nu är det ny vecka och nya tag. Jag ska städa igenom hela jäkla lägnheten, tvätta golv och fönster mm inför jul nu. inte idag kanske men i veckan iaf. baka julgodis :D

Igår tog jag en genom gång av Leonas tassar. Dom ser verkligen inge bra ut. Hon har nu svampinfektion i alla tassarna.. stackarn. Jag passade på att klippa klorna och trimma lite päls under tassarna så att det blir lättare att hålla tort och luftigt. Hoppas det blir bättre bara.. :/
Idag aldeles strax ska jag bege mig upp till Herrgården för ett träningspass för Jenni. Det behöver både jag och Leona. Få upp motivationen lite. Är inte så mycket för att träna i vinterkylan direkt. Men en trött hund tackar man inte nej till så jag får väl ta och träna med henne lite ;)

Blev ingen hårfärgning i Lördags så det får bli idag!! bild kommer troligtvis senare idag!!
ha en bra vecka allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback