32dagar kvar.

Idag är det 32 dagar tills jag blir 21år. Kära nån vad mitt 20de år har gått fort. min ångest för att fylla 21 pendlar väldigt, ibland känner jag att det absolut inte är någon ålder men när man sedan kollar på mina vänner, så har de flesta börjat förbereda sig rejält för vuxenlivet och endel är redan där. är gravida, redan skaffat barn, studerar till det de vill bli, arbetar på ett jobb de skulle kunna tänka sig joba på hela livet, hus, hund, bil.. ja ni förstår. Jag har iaf kommit så långt att jag har en hund, och en kille som jag vill dela mitt liv med. Och sen är det ju ett plus att jag vet vad ja vill jobba med/inom när jag blir stor.. alltså runt 25-30 någongång. Nu.. vet jag inte vad jag vill, jag vill jobba känna mig fri innan jag sätter mig in i att leva ett svensson liv. Inte för att livet tar slut när man får barn tvärtom, det finns massor av skoj man kan göra då, mycket som man inte kan med att göra idag :P Men jag har min bild i hur jag vill bo och leva när jag får barn och familj och så ska det bli.

Igår fick boxrarna gå hem tdigare eftersom deras ägare jobbade kortdag.. Så på em kom Hanna &Wille hit med sina hundar så då började vi med att gå en promenad och sen följde dom med oss hem och så satt vi och snackade en massa medans hundarna sprang runt och busade. Leona har inte busat så mycket med en hund på jätte länge, så det var roligt! Vi har iaf bestämmt att vi ska ta och ses igen nästa vecka så får dom leka igen då :)
Senare på kvällen blev det tv tittande för mig, jätte bra hela kvällen igår så med chips och godis kollade ja på vänner, wifeswap, argasnickarn, och sen greysanatomi!! vilken kanon kväll :D

Idag var det dags för mig att gå upp klockan 5, sov jätte konstigt hela natten och vaknade flera gånger och vågade knappt somna om ifall jag skulle försova mig. Men det gick bra att gå upp och så iväg för att hämta Petra, Kom hem och la mig i soffan och käkade frukost, perfekt start på morgonen! Har vart ut och gått med alla vovvarna och ser inte fram emot nästa promenad som är om ca 2 timmar, det regnar ute och jag som redan är frusen och snorig, känner inte för att bli blöt också! :/ jaja.. men så får det bli!



Kommentarer
Sofie säger:

Jaa snart ska vi ju fylla år igen! tiden går bra fort ibland!

2010-10-08 | 10:45:48
Jakoblinea säger:

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-02-09 | 12:01:01
Bloggadress: http://jakoblinea.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback