aa men...

Nähä..det ser fortfarande ut som det gjorde igår på denna sidan. Någon annan som har problem eller bara jag? Jag får väl ta och ringa och klaga, om det går att göra någonstans. Idag vart det en långpromenad direkt på morgonen, det regnar här så tänkte få den promenaden överstökad. Börjar gå bättre att gå med både Leona och Petra på en promenad, nu bryr de sig inte om varandra lika mycket. Jenni Var sjuk idag så jag behöver inte ta hand om boxrarna idag.. Nu ska jag lägga in plåten med blodpudding i ugnen ;) Leonas förra blodpudding omgång började ta slut så passade på att göra en plåt till!
Kommentarer
★Fam. Bus★ säger:

hej!



jaaa, jag hade jätte problem med att komma in på min blogg, o även att lägga in bilder i inlägg osv.

Jag mailade dem o förklarade mitt bekymmer. Sen tog de en dag så sa dom att problemet var åtgärdat...



O sen dess har de funkat fint!



Maila dem du: [email protected]



kram på dej kusin!

2010-10-19 | 13:42:07
★Fam. Bus★ säger:

Vad bra! Då håller vi tummarna för att de snart hör av sig o kan hjälpa dej.



Tack! jätte skönt att de gick så fint idag. kram kram

2010-10-19 | 18:20:31
Bloggadress: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback