börjar bli lite smått frustrerad.

Alltså, Varför?? varför funkar inte bloggen för? Jag har mailat de på kundservice så jag hoppas verkligen att det ordnas snart. Blir så jäkla besviken när jag loggar in här och ser att jag inte kan skriva normalt. S.K.I.T jaja vi får väl se om det händer något underdagen. Jag har bara sååå mycket att skriva. För en gångskull någon ganska vettigt och bra men jag får verkligen ingen lust när jag ser min tråk blogg. URS. Här kommer dagens bild iaf. Inte alls tagen idag men den får kallas så nu när jag bara kan lägga upp 1/inlägg. Det är en bild som togs av mig (tyvärr mobil bild) på julmarknaden här i österby. Det är hästar som plöjer åkern. Skit coolt. Har aldrig sett det på riktigt förr. Men bildbevis på att österby är en bruksort kommer här :
Kommentarer
Anna säger:

Var in och pillade lite. Fungerar det bättre med bilderna nu? Vet inte riktigt vad du menar annars som inte fungerar?

2010-10-20 | 13:01:31
Bloggadress: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback