Dommarskribent.

Gårdagens träning på Bk gick bra, det var jätte kallt men det var bara att röra på sig ännu mer och då fick man upp värmen, tror dock att jag måste köpa nya vantar som är lite varmare. Kan tipsa om ett par jätte bra strumpor som jag använder som är höga i skaftet och jätte varma, det är ett par ridsturmpor av märket "Jacson" kostar ca49kr /par men det är så värt det. Dom är så varma och sköna! Jätte bra om man är ute en längre stund i kylan.

Som sagt träningen gick bra, tränade igenom det gamla vanliga och så fick jag tips av Jenni hur jag ska träna in ställande. Leona älskar att träna med Jenni för hon har  så himla gott godis, Det är typ Grishjärta och lever och sånt äckel. Men Leona blir helt extas, gör allt, vill allt. Och blir helt till sig när Jenni berömmer för Leona vet att det kommer Godgodis snart :P

Fick även förfrågan om jag kunde vara Dommarskribent på Söndag när det är tävling där. Och eftersom ja ändå tänkt åka dit så tackade jag ja. Fick en snabb genomgång av hur det skulle gå till och en påminnelse om att varma kläder kunde vara bra. sen skulle vi ses på Söndag morgon. Jag tycker det ska bli jätte skoj att få vara dommarskribent. Ett steg i rätt riktning.
Köpte med mig "Bestämmelser för Lydnadsklass 1-3" också. Är inte helt 100på alla regler och så som gäller så ska läsa igenom det så att jag inte gör några fel som jag inte vet om och förlorar poäng för det.

Idag blir det en tripp till Uppsala, ska skriva in mig på Arbetsförmedlingen och se om dom kan hjälpa mig med jobb. Är dock väldigt skepptisk till det då jag hört flera stycken som gått där utan att få någon hjälp. Så bara att hålla tummarna så får vi se :)

Kommentarer
★Fam. Bus★ säger:

Du får förslag till din mail, olika produkter som du ska testa.



Man får fylla i lite om sig själv, du som har hund kanske får hem hundgodis någon gång mm.

Om du gillar skönhetsprodukter så kan du få hem nån ansiktskräm mm.



Man får alltid hem lite varuprover extra, som du kan dela ut till familj o vänner. Som de sedan ska säga vad de tycker.



Men gör en buzzning efter man testat grejerna, -alltså förklarar vad folk o en själv tyckte om dem...



Man väljer att tacka ja eller nej beroende på vad de är för grejer.



Vi har fått hem allt från blöjor till ansiktsrengöring.



Väldigt kul o gratis! hihi



Om du reggar dej, skriv gärna "whilda85" så får jag mer poäng =) kram kram



-ju mer poäng man har, dessto mer erbjudanden får man.



kram kram

2010-10-14 | 12:18:34
Bloggadress: http://www.familjen-bus.com
Hanna säger:

Åh vad spännande, du kommer bli ett lydnads geni :)

2010-10-15 | 07:22:57
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback