för mycket att göra en sån här fin dag.

Ja idag har jag tok mycket att göra. Plantera om blommorna, boka tvätt tid, och hälst tvätta också, städa, laga mat, träna med Jenni, fiska med Martin gå spåret, gå till bibblan.. ja listan kan göras lång. Men det är på sätt och vis skönt att ha en del att göra och jag ska verkligen försöka hinna med allt idag. Jobba jobba joobba! Så ni undrar säkert varför jag sitter här vid datorn om jag har så hemskt mycket att göra. Jo det beror på att det har blivit en rutin, efter morgon promenaden med hundarna och frukost så sätter jag mig här en stund, bloggar kollar mail osv. Men idag ska det inte bli lika länge som alla andra dagar :P Har nämligen sagt 20minuter och sen får jag vara klar. lite tidspress ska det va!

Igår blev det en runda i spåret i Skyttorp, mysig runda det där, men jag blir så jäkla rädd när jag hör något i skogen! Som igår.. då var det två pinnar som bröts tätt efter varandra och vad är inte troligare än att det är en älgkalv på vift, finns en hel del sånna där kan jag lova och de som känner mig vet att jag är väldigt rädd för älgar.. så jag är väldigt glad att jag inte såg någon, och att jag hade med mig hundarna! Sen hade jag fixat lite mat som jag tog med mig till garaget och överaskade Martin med, och han blev jätte glad :D Vill man träffa honom så måste man gå till Garaget, han är som fast limmad där :P men idag har han lovat att ha en myskväll här hemma med mig :) sweet!

nä som sagt inte fastna på data stolen idag, så nu ska jag börja städa innan med blir träning emd Jenni och hundarna vid Herrgården :)
♥ 

Kommentarer
Anna säger:

Hm.. Den är nog köpt på lågprismagasinet :)



Kommit på nå mer kring bloggdesignen än?

2010-10-29 | 15:39:11
Bloggadress: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback