Helg bus.

Känns som att helgen har varit så himla lång, och det känns skönt. I Fredags var det dags att fira av Martin lite. Bjöd över en del kompisar, och kvällen bjöd på 5kamp som innehöll en massa lekar tex, charader, tampongleken, kolasnöret och svep. Verkade som att alla hade trevligt även de som valde en "vitkväll". Igår drog vi iväg till Pappa för att hälsa på alla där, då var även min stora syster och hälsade på så det blev värsta familje träffen :P så trevligt så, åkte hem väldigt sent på kvällen och mitt på vägen såg jag en Mink.. jag är nästan helt säker på att det var en Mink.Hade bara på halvljus eftersom jag fick möte så det var väldigt svårt att se.. urs. Och idag har jag och Leona tagit en sväng på Julmarknaden här i österbybruk, kollade när hästarna brukade åkern så himla häftigt att se en åker plöjas på gammalt vis :) Köpte med mig en lingonglögg och en "rolands jävel" vilket är en sjukt stark korv.. till Martin då da.. jag tycker inte direkt om dom! Nu ska vi aldeles strax ta bussen över till Martins föräldrar för att fika upp tårtan som blev över sen fredagskalaset och måla lite underrede på bilen :) Martin åkte dit redan i morse.. han kunde väl inte hålla sig!!

Ha en mysig Söndag :)

Kommentarer
Pernilla säger:

Det var säkert en mink som blivit utsläppt från någon minkfarm!

2010-10-10 | 19:59:49
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback