konstigt.

Nu tror jag det är något konstigt med bloggen, fel textsnitt eller vad det heter. Ser inte ut som vanligt iaf. och när jag för en gångs skull tänkte lägga över lite nya bilder så ser det inte direkt ut som att de går.. jaja vi får se om det blir några bilder eller inte. Blev väckt av Martin i morse som ringde och sa till mig att jag nog borde gå upp nu. Tack Älskling! Brukar bli så korta dagar om jag får välja själv hur länge jag ska sova om veckodagarna. Så jag började morgonen med att promenera hundarna, och sen blev det frukost vid köks bordet med en massa papper från arbetsförmedlingen liggande utspritt över hela bordet som jag suttit och fyllt i halva morgonen. Nu har jag flyttat över mig till datorn för att kolla igenom mitt cv och finslipa lite på det och kolla igenom lite hemsidor. Annars händer inte mycket idag, förkylningen vägrar släppa. Martin kommer tillbringa dagen efter jobbet hemma idag så vi ska försöka fylla i lite försäkringspapper och lägga ut akvariet m tillbehör och en "diskanläggning" med ljud, ljus och rökelseapparat på blocket. Är ni intresserade av att veta mer om det så hör av er :) nähä verkar inte om att det blir några nya bilder i detta inlägget. Får försöka om ett tag igen!
Kommentarer
Sofie säger:

Kul att du har blogg :D

ja eller jag ska flytta till Skara snart, så alldeles i närheten ju!

ush för arbetsförmelingen och allt det där, håller också på för fullt med sånt, inte kul att vara utan jobb! :/

2010-10-18 | 15:23:00
Bloggadress: http://sofiekans.blogg.se/
★Fam. Bus★ säger:

Hmm... Konstigt med bloggen. hoppas de ordnat till sig tills nästa inlägg :)



Kul att du var med o gissa! Ska bli spännande o se när hon kommer. :) kram

2010-10-18 | 19:42:56
Bloggadress: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback