några störiga saker.

Några saker som jag stör mig på idag och har stört mig på länge nu är att det står 3st bilar på vår parkering här nere som är sönderslagna som ingen tar bort så alltså i morgon när jag får låna svärfars bil så blir det krångligt med att få en parkeringsplats. Det värsta är att bilarna har stått där ett tag och ingen gör något åt det. Finns det ingen platts till min bil i morgon då kommer jag att säga till vaktis så han får fixa det. Ser förjävligt ut. Nu låter jag som värsta klagotanten men tycker inte det ser så kul ut faktiskt.

En annan sak är att varför är tvätt tiderna så korta jämt? 5 timmar.. går hur snabbt som hälst, man måste passa tiden noga om man ska hinna tvätta fler än 2 maskiner. Plus att våra tvättmaskiner tar dåligt lång tid ca 1,30 det är galet långtid, de ska max få ta 1 timma tycker jag. Om det inte är något special program. Sen tycker jag att man ska ha separat tvättmaskin för hundfiltar/håriga filtar/ mattor. Inte kul med jätte håriga kläder när kläderna kommer direkt ur tvättmaskin.

Det är några kassa grejer med att bo i lägenhet. Nu ska jag lämna datorn för idag och börja med städning av boet.. så man få någon ordning. Det ska ju synas att jag gjort något idag :P  

Så göra vi när vi tvätta våra kläder, tvätta våra kläder, tvätta våra kläder, så göra.....

Kommentarer
★Fam. Bus★ säger:

hehe att tvätta är inte roligt nånstans... hehe



Recept kommer upp ikväll :) kram kram

2010-10-25 | 18:57:11
Bloggadress: http://www.familjen-bus.com
★Fam. Bus★ säger:

hehe de är goda :) Istället för dumle kan man slänga i vanlig hallonsylt oxå :)



kram kram

2010-10-25 | 20:59:53
Bloggadress: http://www.familjen-bus.com
Hanna säger:

Den värsta nackdelen med att bo i lägenhet är att det är så mörkt och kusligt i tvättstugorna... Hua! Om jag någon gång flyttar till lägenhet ska jag ha tvätt maskin inne i lägenheten! Vägrar att gå ner i mörka källare själv...

2010-10-26 | 09:45:56
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback