så sjukt stolt!!

Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men något har hänt med min underbara hund. När Hanna och wille var här med sina hundar blev jag lite chockad över hur lugn Leona var hela promenaden, hon gick nästan hela tiden vid min sida och det är värligen inte alls ofta det går att gå med henne när några andra hundar är med, speciellt inte när dom skäller och är stressade. Men jodå.. det gick fint. Så igår när det regnade så jäkla mycket så tänkte jag att jag tar Leona och boxrarna tillsammans på en promenad och det gick super bra det med, hon lunkade med i samma takt, och så släppte jag henne lös för att testa hur det gick och joo det gick lika bra det.. så det blev en långpromenad för att jag var så chockad, mitt i regnet. När vi kom hem var hundarna genom blöta och jag med..

Och sen idag.. nyss. Var jag ute och tränade med Jenni och hundarna. Och Leona är suverän. Helt otrolig. Super duktig, ja vet inte vad jag ska säga, vad hon var men shit var hon var duktig. Och rolig att jobba med. Och tack snälla Jenni för all hjälp, alla tips och trix du lärde oss idag. Detta träningspasset som höll på 1,5 timme, lärde jag mig lika mycket som jag gjort på ca 1 månad. Helt sjukt. Så kul att få träna inför en riktig instruktör, som kan alla typer av hund och har en massa tips och trix för sig. Åååh Jag vet att jag tjatar men jag är så himal glad, så glad över att Hanna tjatat igång mig till Lydnaden igen och så glad att jag träffat Jenni och att hon gärna hjälper oss :D
Vill träna hela dagen men Leona var verkligen helt slut nu när vi gick hem och nu ligger hon och sover som en stock.. Men när hon vaknar.. hahahhha hon kommer inte få en lugn stund nu när hon visat mig vad hon går för. Helt underbar!!!


Annars idag är det fullt upp, det luktar avlopp på toaletten så sa testa att rensa avloppet där idag och om det inte försvinner så får jag ringa vaktmästaren så får han fixa.. Ikväll blir det kalas här också, så jag ska fixa tårtan är tanken och sen ska jag städa iordning. Fixa inför party lekarna och när Martin kommer hem så ska vi bygga ihop vårat köksbord som har kommit idag :D :D :D

Allt är bara sååååå BÄST idag, Bästaste bästaste dagen på väldigt lääänge.. !!!
Happy ♥




Du är bara så bäst, jag är så glad att du finns i mitt liv och gör mig så lycklig. ♥

Lynn

Leona
Kommentarer
Pernilla säger:

Vad härligt med en sån underbar dag!



Kul att du ville vara med i min utlottning:-)



Ha en trevlig helg!



Pernilla

2010-10-08 | 19:22:39
Bloggadress: http://vardagslyxhosnilla.blogspot.com/
Hanna säger:

Vad roligt att du är så glad över lilla Leona!! Hihi. Det gäller att inte ge upp för till slut ser man resultat och det verkar du ha gjort nu! :)

2010-10-09 | 12:40:10
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/
Ailovilde säger:

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-03-24 | 08:05:35
Bloggadress: http://ailovilde.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback