strömavbrott

Var en otroligt härlig dag igår, solen var framme och ibland kom några isande vindar men annars kunde man nästan tro att det var vår :P Det går jätte bra att vara hundvakt åt Boxrarna, dom är så härliga, så lydiga och lugna, märker knappt av dom. så jag ska vi testa att ta med Leona när jag är ute med de andra så ska vi se om det fungrar eller om det blir för jobbigt.

Igår strax efter 16 tiden när jag håller på med maten så fick vi strömavbrott, och inte bara vi, utan hela byn och grann byn också.. så ja det var ju bara att ställa maten till sidan och hoppas på att elen kom tillbaka snart, och strax efter 21 så  fick vi tillbaka strömmen i ca 1 timme så hann lagom laga klart maten och när vi satt och åt så försvann elen igen. Fast som tur var bara för en kort stund ca 20minuter efter  kom elen tillbaka och kyl och frys fungerade som det ska. Det mesta av maten klarade sig som tur var men känner att smöret smakar inte som det borde, eller är jag bara kinkig :P ?

Idag händer en del. Jag ska ta ut vovvarna på en promenad, jag hittade en "ny" stig igår som jag tänkte gå på och sen blir det till att städa, och fixa lite här hemma,  ikväll blir det Träningstävling på BK ska bli kul och testa på nu innan tävlingen i Tierp :D

Påtal om tävling så vann jag fototävlingen som jag nämt i tidigare inägg :) Grattis till mig!


detta var bilden jag bidrog med och  temat var "Höst".
Just nu är temat på fototävlingen "Kärlek"


Kommentarer
Kaimaiken säger:

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-10-13 | 07:58:39
Bloggadress: http://kaimaiken.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback