Beck

just nu är jag och Martin inne i vårat andra Beck maraton, dvs när det bara är beck som gäller varje kväll. Åh dom är så bra, har köpt upp nästan alla nu bara några få kvar och dem hoppas jag att jag snart får tag på :P Igår blev det strömavbrott, ett pinsamt sådant eftersom det var mitt eget fel men det fattade jag inte förens vaktmästaren stod i min hall och väldigt enkelt tryckte in en knapp på proppskåpet.. Pinigt, javisst! Jag hade, utan att märka det slått upp badrummsdörren på proppskåpet så att nödstoppen gått i. 

Idag blir det en vända in till Uppsala, sen storhandla med Martin. En sväng till båten för att kolla till den och sen laga iordning en härlig wook rätt som jag ska sitta och små äta av hela kvällen. I morgon bär det av till Gävle och Tävling. Jag är så himla nervös. Urs.. brukar inte vara nervös innan men nu är jag det, hoppas det går bättre än sist vi var iväg. Hanna kommer vara med och lugna mig, hon har den egenskapen utan att hon vet om det, hon är så lugn i sig själv så man blir lugn i hennes sällskap. Sen är det så bra att tävla med henne för jag skäms inte om de går dåligt. För jag tävlar ju bara mot mig själv och mina egna poäng. Och sen är det alltid bra att ha med någon som man känner och som kan hunderiet som kan ge en massa tips efteråt. :)

Längtar tills i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback