Dagisgos.

Helt galen dag igår, vaknade inte förens klockan 14 fick lite mått panik över att man missat halva dagen och huvudvärken var tyvärr inte långt bort. Lyckades tassa ner till vallokalen och slänga in min röst iaf. Senare mot kvällen så virrade jag bort huvudvärken och kunde börja leva ett normalt liv igen! Kastade in Leona i bilen och drog iväg till Brukshundklubben. Första gången jag var där, inte en människa (eller hund) var där så Leona kunde springa runt som en galning hur hon ville. Hon är väldigt understimulerad nu så nu börjar hårdträningen för att få ner henne på jorden igen. Det märkter speciellt när vi körde lite Agillity hinder, hon bara susade fram. Viste nog inte vad hon höll på med, jag skickade henne på tunneln från ca 20 meters håll och hon bara flög in i den och ut hej och hå, galen panna. Tur att det inte var någon där då hade dom nog inte vågat gå dit igen. Hundjävlen går på amfetamin, ingen fara.. hon lugnar sig snart.. eller?!  efter ett tag så gick det iaf och gå igenom Lydnads momenten, som sagt lite finslipning behövs men jag tror det kommer gå bra. Ska bara besöka BK några fler gånger :P haha.

Idag vaknade jag och gick upp klockan 5! det ni.. satte mig i bilen för att hämta Petra (schäfer tiken jag är hundvakt åt) Och när jag kom hem ville jag inte gå och lägga mig för då vet jag att jag inte kommer upp igen. Och nu börjar klockan bli för mycket för en powernap.

Kommentarer
Anna säger:

Sv: Hehe, vet inte om jag har så mycket vettigt. Det mesta är ju öppnat. Rensat bort all gammal skit nu iaf :)

2010-09-20 | 21:03:05
Bloggadress: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback