Höst

Nu är det verkligen höst. Kalla vindar. Löven börjar gulna för att sedan bli bruna och falla ned till marken. På kvällarna är det stickande kallt, och man vill bara gå in för att ta en kopp te, eller ännu bättre om man har mjölk hemma, varm oboy :) Igår runt 22 tiden stog termometern på 5grader ute. Nu står den på 10grader.
Inte gör det mig något, jag ser fram emot en ruggigt kall vinter med mängder av snö. så mys. Jag tror att detta kommer bli den bästa hösten någonsin, eftersom det är 2010 och hitills ett väldigt bra år. Dock inte helt fel fritt, men ganska bra ändå!

Igår tackade jag och Martin nej till en skön kväll i soffan och tvn och tog på oss träningskläderna för att sticka till gymmet. Väl där så var det stängt. Ingen lapp eller något annat som tydde på varför de skulle ha stängt så vi tog med oss Leona på en powerwalk/jogging tur. Jävlar säger jag bara. phuu.. Likblek var jag när jag kom hem men fuck vad det var skönt att bli av med lite energi, svettig och känna sig duktig. Och kul att göra det med Martin. Vi har aldrig tränat ihop tidigare men nu är det bara att vänja sig. Vi har ju köpt gymkort och allt :)

Idag är det tvätta som gäller. sen har jag ett halvt A4 som jag ska hinna med idag. Mycket lättare när man gör listor på vad man ska hinna göra under dagen. Ikväll kommer troligen några kompisar över på fika, alltid trevligt med sällskap. Nu ska jag återgå till min lista :P

Kommentarer
★Fam. Bus★ säger:

hihi tack tack :)

2010-09-03 | 12:33:06
Bloggadress: http://www.familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback