jag försöker ju iaf..

ja, som ni ser så ser det inte direkt ut som det borde här inne på bloggen. Jag försöker mig nämligen på att ändra utseendet själv. Det är väldigt roligt när det blir bra och rätt men det tar tid.. suttit här i lite mer än 1 timme och se vad långt jag kommit.. :P ja det är en bit kvar men nu väntar jag på svar från den sidan jag hämtat info på. Jag vill ha kvar den fina bilden på Leona som jag har till vänster men med en annan bakgrundsfärg bla. och sen troligen svart färg på rubrikerna på mina gamla inlägg under "senaste inlägg" så ja, idag ska jag väl även försöka mig på photoshopen..phuu. Det värsta är att det står på Engelska där och jag är inte direkt en höjdare på Engelska. haha ja vi får väl se vart det här slutar. Förra gången gjorde Anna om min blogg, men nu ville jag försöka själv först innan jag ropar på hjälp. Jag har tagit hjälp av Designadinblogg.se jätte bra sida som min kusin Sarina tipsade mig om :)

Idag är Martin iväg och kollar på bil, får se vad han kommer hem med. Jag ska sysselsätta mig lite här vid datorn sen ska jag scrapbooka lite, och sen hinna med att simma i simhallen så man kommer igång lite med höst träningen ;)
Leona är bättre i magen nu också så nu kan vi börja träna på rikigt igen med godis som belöning, då kanske hon gör som jag vill igen :P

Har ni några tips om hur jag kan fixa de som är kvar på bloggen så lägg in en komentar i detta inlägget eller slå mig en pling, sms funkar ju också :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback