snart är det jag som är kuuuung....

Den låten sitter som fast klistrad, det har bara varit disney låtar i huvudet på mig hela veckan. Men vad gör det? Dom är ju så härliga! så bra.
Igår fick vi besök av Björn och Mela, blev lite tacos ätande, sen chips, choklad och IDOL!! senare på kvällen kollade vi även på debatten och det var väldigt spännande, snart är jag nog redo för att rösta, ska bara kolla igenom lite till sen så.. PANG!

Idag får det fasiken bli klart med gardiner, tavlor, lampor. Är så trött på att det bara ligger just nu. Så jag får väl helt enkelt ta tag i det själv, så idag drar jag in till stan för att köpa lite spik, skruvar, och gardinfästen. Förhoppningsvis blir det lite mer också :D Blev ingen vända in till stan igår för att lämna tillbaka skorna så det får också bli idag. Fixade iordning kontoret jätte fint och ordningsamt igår, nu vet iaf jag vart allting är :P Ikväll tänkte jag mysa med några glas vin och bara ta helg. På måndag ska jag upp tidigt "för tidigt" för att vara hundvakt precis hela dagen.

Kommentarer
★Fam. Bus★ säger:

Hej!



Visst är Onkels t-shirt söt :) hihi gulliga svante så klart.

Jaaa, jag har tagit hjälp av designadinblogg.se

Kanon bra sida där du verkligen förstår hur man ska göra.

a

Kolla efter "Blogg esse", o sen leta dej fram i de menyerna. :)

Kram kram o lycka till.

2010-09-17 | 21:13:47
Bloggadress: http://www.familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback