17April

  • 10 dagar kvar till löning!
  • 14 dagar kvar till Valborg.
Dubbelbokad idag på jobbet, vilket inte alls var skoj eftersom jag lyckats dra mig upp från sängen och kom någon minut försent!! Bara vända och gå hem. Men som tur är så säger alla att jag kommer på betalt för de timmarna ändå-På något konstigt vis. Blir iaf ett jobb pass ikväll.

Igår var det verkligen ingen speciellt händelserik dag. Var ganska mörbultad efter Fredagens drinkkväll hemma hos Jocke. Seg i hela kroppen men i övrigt mådde jag bra. Tills jag kom ner till jobbet för mitt 16-21.30 pass, fick kvinno bekymmer och mådde allmänt skit. Väldigt sällan jag mår dåligt över det men shit vilken jävla magsmärta. Och dum som jag är kan jag inte med att säga till så jag kanske kan få vila en stund utan sitter och pinar mig, som tur är gick magvärken över efter ett tag. Men shit vad onice.

Kommande helg drar vi ner till Skövde. Får låna farbrors lägenhet, men kommer tillbringa de mesta utavtiden hos mamma. Äta.Äta.Äta På helgen är det ok men ska återigen försöka bättra på mitt "hälsosamma" födointag och se vad som händer och sker.
Nu blir det städning sen ska jag hinna gå en promenad på 5000steg innan jobbet. Shoot!
Kommentarer
★Fam. Bus★ säger:

hihi jag fråga mamma o hon hade aldrig hört andra än oss i familjen säga så ;) säkert nån ´som hittat på det :)



kram

2011-04-17 | 11:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback