Ett steg i rätt riktning.

Jobbat på Hemtjänsten idag, riktigt skoj att få göra något annorlunda någon gång ibland. Dagen har gått ganska fort, är fortfarande trött som en filbunke. men.. får.inte.sova. Måste börja lägga om mina sov rutiner lite. Vaknade i morse som värsta argbiggan. Inte alls på humör för att gå upp, men upp kom ja iaf!!

Nästa vecka händer något spännande, jag ska provjobba på Hotell/restaurangen här i byn. Vet inte riktigt vad jag ska göra, så himla längesen ja sökte det jobbet, säkert i december iaf!! Så onsdag- fredag ska jag provjobba där.. spännande ska det bli, har hört både bra och dåliga grejer om stället. Men eftersom ja har lite skinn på näsan så kommer det nog gå bra! Får se va de har att erbjuda för tjänst bara

Nu ska jag gå mot bageriet för en fika med Gabbi, mys pys!! sen ska jag försöka laga lite mat och äppelpaj kanske det blir också ;)



Får väl se hur god min blir, detta är den får Terrassen!! Verkligen värd att pröva!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback