fiskekrokarna är på

nu är det bara att vänta på att någon nappar!

Det är vad jag har att göra nu, vänta och hoppas. Förbereda mig och försöka vara lugn. Inte få för stora förhoppningar, för då blir man så besviken. Det är bara en enda människa som vet vad jag pysslar med nu, och så kommer det tyvärr bli ett tag framöver tills jag vet att det är spikat och klart, annars kan de gå åt skogen och det är det sista jag vill nu. Så ni som är nyfikna, sorry, ni måste vänta lite till!

Full rulle idag och jag är verkligen helt slut, men tyvärr måste jag gå iväg till macken och pumpa däcken på cykeln annars innehåller min morgondag mer stress än vad denna gjort och då stupar jag. Helst av allt skulle jag bara vilja slänga mig i soffan och gosa ner mig under filten till en "bra" serie. 

I morgon är det jobb på Hemtjänsten som gäller, 07-14.15, sammtidigt hundvakt åt boxrarna, phu.. Men vill man bli rik en vacker dag så får man kämpa lite!! ;)

Väntar fortfarande ihärdigt på min deklaration, lika spännande varje år.. betala eller få.. Hoppas självklart på att få tillbaka men mitt förra år innehåll inte så mycket jobb, endast 7 månader.. så de suger lite.. håller tummarna för ett bra deklarations brev iaf!!




Bilder från gårdagens promenad med boxrarna och Leona. Vi hittade en påsk kärring som någon pyntat ut, Jassa var den enda som blev riktigt sugen på henne! Älskar den sista bilden, haha hon ser så kul ut. Om påskkärringen kunde talat hade hon nog tagit efter Pumbas mening "Hon försöker äta opp mej" - för så ser det verkligen ut!

Kommentarer
Ida-maria säger:

Villka snygga bilder , bäst är den när alla ligger ner! Härligt att alla ligger så fokuserade :D

Kram!

2011-04-07 | 23:52:00
Bloggadress: http://anyway.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback