Jag vill, därför kan jag.

Blir så himla arg när folk säger att jag inte har den rätta viljan till att klara av det. Jag kan hålla med om att det börjar bli tjatigt. När jag gång på gång säger att jag ska. Men för varje gång jag säger till så ger jag det en ärlig chans. Jag lyckas, men jag faller alltid tillbaka. Det är svårt, så fruktansvärt svårt. Alla humör svängningar, att vilja men ändå inte. Men eftersom jag vet vart det brukar brista så har jag nu förbetett mig. Denna gången ska det fungera. Det är bara att satsa och se om man lyckas.

Kommentarer
Anna säger:

Alla måste ju hitta sitt sätt. För även om man vill så kan andra saker spelar in. Som man inte kan styra över. Så då tar det ju tid innan man hittar vägen runt det och ett sätt som funkar för just en själv.

2011-04-11 | 14:45:49
Bloggadress: http://annispannis.se
Sofie säger:

Jag vet att du kan om du vill! Men man måste göra det för sig själv, och inte för någon annan.



Det mesta går om man verkligen vill, och är villig att kämpa för sitt mål!

2011-04-11 | 16:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback