vårkänslor

Kom hem igår med lite kläder och en ny frisyr, någon centimeter kortare blev det och en blygsam liten lugg på det. Är ganska nöjd faktiskt, lite svårt att lägga håret rätt men det får ta sin tid ;) Cubus hade 30% på alla kläder igår, det är inte direkt min favorit butik men köpte på mig lite basic så man har. Lite nya dukar osv blev det till hemmet också! Idag blir det en sväng till, ska ner och lämna bilen till M som ska besiktiga den.

Igår var första kurs tillfället också, 3+jag +ledaren var där så det var inte så många, men ändå ganska lagom kan jag tycka. Leona kunde de mesta som vi gick igenom igår, de känns ju lite trist men hon var en av de äldsta så man kan ju hoppas att hunden kan en del när den är 6år! Det är 4ggr kvar så får hoppas att vi lär oss något nytt, trevligt att få träna med nya människor och nya hundar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback