åskan går..

Blir en snabb uppdatering eftersom åskan drog igång nu. Första gången det åskar så att jag hör i år. Mysigt :) Blir så himla skön luft efter spöregn och åska!

Idag blev det en riktigt tur i spåret med gåstavar och Leona framför i midjebälte. Hon gick lika bra idag som i måndags när vi besökte spåret. Svettiga och trötta 50minuter senare tog vi bilen hem. Nöjd hund, trött matte. Som det ska vara. Planeringen framöver innehåller mest mys och valpträning så fort den lilla kommer hem. 5dagar kvar nu.. det går undan. Så fort hon kommer hem och installerat sig lite så hoppas jag få mer tid till företaget och hemsidan. Det måste bli ordning på det nu. Jag lär ju ha tid i början när jag inte jobbar.

Rallylydnads tävling för den stora letar jag efter också. Verkar vara mest i skåne och långt upp i norr. Hittade dock en i Tibro men det är den 10sept så lite väl tätt inpå. Får leta vidare och se vad vi hittar på. Ska ta en lydnads tävling också innan vintern kommer.. Nu börjar det ju bli svalare så kan ju inte skylla på det om det inte går som jag vill :P

Nu är det städning på schemat som gäller. Ledig idag och får passa på att röja undan nu när jag har tid! I morgon väntar killing passet 07-21.30!!! phu..

Kommentarer
Sofie säger:

Åh då är det ju ännu mer spännande, iih :D

Det kommer säkert att gå jättebra!

Du kan alltid fråga mig också, har haft tre valpar hitills.. Fast med vissa grejer blir man lika ny varje gång, hihi ;) åh så mysigt med valp, jag är jätte valpsjuk nu, och min kennel fick 8 valpar igår, uuh inte bra :p

2011-08-18 | 22:58:20
Bloggadress: http://sofiekans.blogg.se/
Anna Nylén säger:

OK 5 dagar!!! det måste ju vara typ idag...

2011-08-21 | 17:03:48
Bloggadress: http://annanylen.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback